פורטל ארגוני, אפליקציות ותוכנות - ערך ויקיפדיה ודף נחיתה


  • מתכנתים

WORDPRESS, woocommerce, WIX, UMBRACO, ANGULAR ידע ב : PHP, ASP.NET, CSS, HTML, C# , VB , MYSQL

  • מעצבי אתרים מקצועיים

  • כותבי תכנים שיווקיים

  • תמיכה הטמעה ויישום מערכות ERP, CRM SAP, זום לעסקים, ZOOM PRIORITY

  • הקמה, שדרוג, תחזוקת אתרי אינטרנט תדמיתיים, שיווקיים, ארגוניים

  • ניהול, בדיקה והתאמה ורישום דומיין לעסק

  • פתרונות אחסון אתרים מכל סוג, אחסון והקמת אתרי WORDPRESS

קידום אתרים בארץ ובחו"ל, בעברית ואנגלית :

חשוב לבחור חברת קידום אתרים בעלי ניסיון בקידום אתרים, אנחנו מבטיחים ומקיימים תוך חודשיים להיות נוכח בדף הראשון של גוגל בעשרה ביטויים או צירופי מילים הקשורים לעסק.

  • אנחנו מבצעים גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. ליווי לקוח בתהליך בניית אתר והתאמתו לקידום האתר, החלפת קישורים בין אתרים רלוונטיים ומאותו תחום, שיווק וקידום בפייסבוק והכי חשוב חקר מילות מפתח שזה הצעד הראשון והחשוב ביותר המתבצע בתהליך הקידום.

איך להופיע למעלה בגוגל?

כתיבת ערך בויקיפדיה

כתיבה / עדכון מאמר בויקיפדיה WIKIPEDIA WRITER

כתיבה והעלאת מאמר / כתבה בויקיפדיה בעברית ואנגלית ובעלויות הנמוכות ביותר בארץ.

דוגמא לערכים : EXAMPLE-1 , EXAMPLE-2

דף נחיתה כולל סליקת כרטיס אשראי

עיצוב והכנת דף נחיתה כולל סליקת כרטיס אשראי וקבלת הכסף עד 24 שעות לחשבון הבנק שלך ו/או העברה לחשבון בנק או IBAN. יסנט פתרונות מחשוב (077-337-8080) מציעה הכנת דף תוך מספר שעות.

חמישה מרכיבי יסוד בדף הנחיתה

הלב של דף הנחיתה : כותרת ראשית כותרת זו מכילה את שם דף הנחיתה ומתארת את תוכן העמוד. על הכותרת להכיל את מילות המפתח ולהיות תמציתית וממוקדת בהתאם למטרה של דף הנחיתה.

כותרת תומכת (כותרת משנית) כותרת זו ארוכה ומפורטת יותר מן הכותרת הראשית ומטרתה לתמוך בנאמר בכותרת הראשית ולמשוך את הגולש לנאמר בהמשך. ניתן לשלב כמה כותרות תמיכה ולשלבם במקומות שונים בדף הנחיתה.

תוכן דף הנחיתה תיאור קצרצר של השירות או המוצר שאתה מציע ללקוח. רוב הלקוחות הנחשפים לדף הנחיתה לא קוראים את כל הטקסט אלא בד"כ מרפרפים על עיקרי הדברים.

מסיבה זו חשוב שבתחילת הטקסט תשלבו את המידע החשוב והמשכנע ביותר, ללא הסחות דעת מיותרות. על הטקסט המופיע בדף להיות ברור ומוכוון לקהל היעד אליו הוא פונה. כך למשל ניתן להפנות את הטקסט לאדם ספציפי (גבר, אישה, בעל מקצוע וכדומה) אותו נרצה להפוך ללקוח.

תוספות מעבר לטקסט השיווקי, רצוי להוסיף בדף הנחיתה סרטוני וידאו קצרים בהם תספרו בקצרה מה יקבל הנרשם בתמורה להרשמה לשירות. כמו כן, ניתן לשלב בסרטון שימוש אותנטי של המוצר שלכם ועדויות של לקוחות מרוצים.

יתרונות המוצר בדף הנחיתה יש לפרט את יתרונות המוצר או השירות שאתם מציעים. מומלץ להבליט את היתרונות באופן קריא ונעים לעין. את היתרונות כדאי לרשום באופן תמציתי ולשלב בהם טקסט משכנע.

הוכחה חברתית לאחר שפירטתם את יתרונות המוצר, רצוי לשלב הוכחה חברתית לכך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

קריאה לרכישה ותשלום עבור המוצר בסופו של דף הנחיתה יש לשלב קריאה לתשלום, המדרבנת את הלקוח להשאיר פרטים אישיים: שם מלא, טלפון וכתובת דוא"ל.

מטרת דף הנחיתה היא בראש ובראשונה להשיג "לידים" (המיילים של הלקוחות), באמצעות מתנה שמוענקת לו ולכן רצוי לציין בשלב זה את המתנה או הערך המוסף שאתם מתכוונים להעניק ללקוח.

דוגמא : archi-peleg.com

כתבות חדשות
ארכיב
חיפוש תגים
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

יסנט פתרונות מחשוב - בנייה וקידום אתרים