SALESFORCE או DYNAMICS יתרונות


העולם מלא יריבויות מפורסמות. רוב ביריבויות לא משפיעות על עולם העסקים האישי שלך. אבל התוכנה הזו שתבחר עבור העסק שלך, יכולה לקבוע : - באיזו יעילות הצוותים שלך עובדים - רמת השירות שהלקוחות שלך מקבלים - האם העסק שלך גדל או לא.

אחת מהיריבויות הארוכות בתחום ה- IT היא Microsoft Dynamics CRM ו- Salesforce , שתי יצרניות מובילות לניהול קשרי לקוחות (CRM). שני אלה כל כך דומים במחיר, יעד סוגי העסקים וניסיון המשתמש, הם כל הזמן בסופו של דבר מגובבים אחד נגד השני.

איזו תוכנת CRM הוא מתאים לעסק שלך?

סיבות עיקריות מדוע Microsoft Dynamics CRM

פונקציונליות, עלות חמש שנים לתחזוקה, שביעות רצון הלקוחות ואת כיוון החברה.

Salesforce או CRM? בהודעה זו, אנו חוקרים את האזורים הספציפיים שבהם Microsoft Dynamics CRM מנצח את Salesforce כחברת Enterprise Suite לבחירה עבור עסקים וארגונים.

  • פיתוח וגמישות

כאשר מדובר בפיתוח, הם משתמשים בתקני אינטרנט משותפים אוניברסליים כגון Java, .NET ו- HTML. משמעות הדבר היא כי עסקים יש יתרון של פיתוח ההתאמות האישיות שלהם על בסיס הצרכים האישיים שלהם מבלי להסתמך על סוג מסוים או שפת תכנות ספציפית. וגם, אם אין להם את היכולות בתוך הבית להתמודד עם התאמות אלה, יש רשת ענפה של שותפים מהימנים, מנוסים שיכולים לטפל ביעילות לצרכים שלהם.

התלונות הגדולות ביותר עם Salesforce במונחים של פיתוח וגמישות הן כי זה מוגבל במונחים של התאמות אישיות, וכי האופן שבו פלטפורמת פועלת יכול להוביל במהירויות איטי יותר עבור תהליכים עסקיים. מאז Salesforce מבוססת בסביבה ענן מרובת לקוחות, משאבים משותפים על פני ארגונים שונים. אם יש outlier אחד לוקח הרבה משאבים, זה יכול להשפיע על ארגונים אחרים נפרדים לחלוטין. משמעות הדבר היא כי מפתחים צריכים ליצור דרכים לעקיפת הבעיה נוספת התאמה אישית כבדה על מנת להתגבר על מגבלות אלה ולוודא הביצועים שלהם לא נתקע על ידי התאמה אישית של אחרים.

# 2: עלויות כוללות העלות היא תמיד תהיה דאגה עבור רוב הארגונים, וחשוב יותר, כך הוא ערך. במונחים של תכונות המוצעות במחיר, Salesforce הוא הפתרון היקר ביותר SaaS CRM שם בחוץ. בעוד שסוויטת Microsoft Dynamics CRM Professional עולה 65 דולר למשתמש לחודש, ה- Saleforces Enterprise Edition עולה 125 דולר למשתמש לחודש. ואל תלך שולל על ידי מקצועי לעומת Enterprise; התכונות במהדורת Microsoft Professional זהות מאוד לאלה הנמצאות במהדורת Salesforce Enterprise, ובמחצית המחיר כמעט. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להדגיש זאת היא להסתכל על הצעות הליבה של כל מהדורה. Salesforce מציעה רק אוטומציה של כוח מכירה כמציע ליבה, ואילו מיקרוסופט מציעה פתרון CRM מלא וחדש הכולל ניהול אירועים, שיווק בסיסי ושירות לקוחות וכן אוטומציה של כוח מכירה. וכאשר מדובר הרחבות, Salesforce מציעה תכונות יקרות פחות חזקים מאשר מיקרוסופט.

# 3: תקוע עם Salesforce מאז Salesforce משתמשת שפת התכנות הקניינית שלה - איפקס - המשתמשים של הפלטפורמה לא יכול להתאים אישית את זה אחרת. משמעות הדבר היא כי כל ההתאמות האישיות או אינטגרטיבי יישומים צריך להיעשות עם Apex - לא. NET, Java, HTML או כל דבר אחר. כאשר אתה נאלץ להשתמש שפת תכנות קניינית, אתה מוגבל מאוד מבחינת גמישות. זה מוביל למשתמשים רבים להיות "תקוע" עם Salesforce; הם השקיעו כל כך הרבה זמן וכסף באמצעות קוד קנייני שלהם, כי המעבר למשהו אוניברסלי יהיה אומר החל מאפס.

# 4: אינטגרציה עם Outlook ועם טכנולוגיות אחרות של מיקרוסופט מאחר שלמיקרוסופט יש טכנולוגיות נפוצות רבות שמעסיקות כבר עסקים כמו Outlook, Office ו- Exchange, הן המנצחות הברורות בשילוב טכנולוגיות אלה עם CRM. למרות שארגונים מסוימים בוחרים להשתמש ב- Salesforce, הם עדיין עובדים עם Outlook, Office ו- Exchange. ארגונים אלה ימצאו אינטגרציה להיות קשה יותר ומגביל מבחינת פונקציונליות.

# 5: עלויות נסתרות Saleforce חושב שאתה פשוט משלם את המחיר הסטנדרטי Salesforce מנוי? תחשוב שוב. Salesforce פיתחה מוניטין של עלויות נסתרות, אשר אינם חושפים את עצמם עד שאתה עמוק יותר לתוך תהליך הקנייה מוכן לנעול פנימה להלן כמה עלויות נסתרות:

תמחור תוספות - Salesforce מוכרת את כל הפונקציונליות של תוספות בעלות נוספת, כולל תכונות כגון Mobile, Access Offline ו- Knowledge Base. רוב התכונות הללו בנויות ל- Microsoft Dynamics CRM ו / או זמינות במחיר נמוך יותר. עלויות אחסון גבוהות - אחסון נוסף עבור Salesforce יכול להגיע ל- $ 250 לכל GB לחודש, בעוד ש- Microsoft Dynamics CRM Online הוא רק $ 9.99 לכל GB לחודש. "Premium" תמחור - Salesforce של Professional Edition, אשר מתחיל ב 65 $ למשתמש לחודש, הוא קל מאוד. רוב הארגונים המחפשים תכונות ופונקציונליות חזקות ימצאו עצמם מוגדרים ל- Enterprise Edition, שמתחיל ב -125 דולר למשתמש לחודש. השווה את זה למיקרוסופט, שמציעה פתרון CRM מלא החל מ -65 דולר למשתמש לחודש עם תכונות רבות בהרבה מה- Salesforce Professional Edition.

# 6: הרחבה עסקים יכולים להשתמש ב- Microsoft Dynamics CRM כפלטפורמת פיתוח, שהיא אחד היתרונות הגדולים שלה. כאשר עסקים גדלים ומתפתחים, הם יכולים להסתמך על העובדה ש- Microsoft Dynamics CRM יכול להיות מותאם אישית ומורחבת כדי לענות על הצרכים המשתנים שלהם. ניתן להתאים אישית תצוגות, ישויות עסקיות, שדות, טפסים ועוד ללא קידוד; זה אומר שאתה יכול ליישם את השינויים שלך מהר יותר ולקבל את העסק שלך עד מהירות מבלי לדאוג זמן הפיתוח האיטי. למרות Salesforce מאפשר לך להתאים אישית ולהוסיף תכונות גם כן, אינטראנט ואפשרויות אירוח פרטיות המוצעים על ידי מיקרוסופט לאפשר גמישות רבה יותר עם צד שלישי ושילוב יישומים מותאמים אישית.

# 7: אפשרויות פריסה באפשרותך לבחור לפרוס את Microsoft Dynamics CRM במספר דרכים:

אירוח פרטי SaaS (רב הדייר אירוח) אירוח על בסיס Cloud Platform - אתה יכול לבחור בין Azure, ענן הספק, ציבורי או פרטי Salesforce רק מאפשר שיטה אחת של הפריסה, וזה על פי דרישה, פתרון רב אירוח הדייר. בהיותך תקוע עם מודל SaaS של הפריסה, אתה יכול להיות מחויב לחברה שלך בעלות כוללת גבוהה יותר בטווח הארוך. בנוסף, אין לך את השליטה והאבטחה המלאה עם סביבת ה- IT שלך לחלוטין בתוך הבית. זה יכול להיות מפריד אמיתי עבור הממשלה וארגונים אחרים עם נתונים רגישים כי הם לא יכולים להסתכן שליחת באינטרנט.

למה SALESFORCE ?

Salesforce הגיעה למעמד הבכורה העולמית בתחום ה- CRM בזכות יתרונות הפתרון בתחומים רבים:

Salesforce Sales Cloud – מערכת המכירות המובילה בעולם. מבוססת על פלטפורמה אחת ולא על אוסף של סביבות ואינטגרציות שנצברו עם השנים…והרכישות מבוססת ענן מלא עם ארכיטקטורת Multi-tenant, כזו שמייתרת את הצורך בפרוייקטי שידרוג! גמישות ללא תחרות בהתאמות אישיות עוד לפני שנדרש פתוח אם כבר נדרש פתוח, סביבת ה- CRM היא למעשה חלק מפלטפורמת פתוח בענן החזקה בעולם לארגונים – com, המאפשרת הרחבות בלתי מוגבלות, כולל בניית ממשקים חכמים למערכות חיצוניות ארכיטקטורת הענן והעובדה ש- Salesforce דואגת לספק הן פתרונות תשתית (Infrastructure Service) והן פתרונות אפליקטיביים (Application Services), מאפשרת ללקוחות להתמקד בבניית התהליכים העסקיים במערכת, ולא בבניית התשתיות הפריפריאליות. במילים אחרות, Salesforce מביאה ערך מוסף אמיתי לבעלי העניין העסקיים בארגון: מנהל מכירות, שיווק, כספים וכמובן המנכ”ל. פתרון מובייל אינהרנטי – Salesforce1 – כל ה-CRM במובייל, הן כאפליקציה והן כפלטפורמה. שכבת שיתוף מלאה, Chatter, להבניית תקשורת פנים ארגונית מתקדמת לקידום יעדי הארגון פתרון CRM מלא עם צעד אחד לפני אחרים בחדשנות: Service Cloud, Communities, Marketing Cloud, Analytics

עם כ- 150 אלף לקוחות וכ- 4 מליון משתמשים מנויים ברחבי העולם הגדלים ללא הפסקה, הפלטפורמה הייחודית של Salesforce מביאה הצלחה לארגונים שמאמצים אותה ללא קשר לגודלם או לתחום פעילותם: הפתרונות של Salesforce משרתים ארגונים וחברות בכל סדר גודל ובכל תחום, מסטארט-אפ בן 5 עובדים לחברות ענק עם מאות אלפי עובדים.

Salesforce.com מספקת מגוון אפליקציות ארגוניות לניהול יעיל של התהליכים העסקיים, כולן מבוססות על פלטפורמת ענן אחודה:

כתבות חדשות
ארכיב
חיפוש תגים
עקוב אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

יסנט פתרונות מחשוב - בנייה וקידום אתרים